torsdag 19 september 2013

Tema fredag - blåvitt

Nu så tror jag att det ska vara fixat vårt internet, men man ska kanske inte ropa hej ännu.
Förra helgen var min man och jag på en liten tripp ner till Skåne och låg på hotell och gottade oss i Helsingborg. Naturligtvis var vi en tripp till Malmö och hälsade på min dotter.
Lördagen tillbringades i vårt grannland och ett besök i Mölle gjorde vi också.
Så denna helg vill jag att ni gör något på temat blåvitt.

Lägg in ert bidrag i mr linky och länka hit till sidan från din blogg.


13 kommentarer:

Leena sa...

Skåne är vackert! Hoppas att din internet har bestämt sig att vara stabil. Det är så frustrerande när det inte funkar.
Trevlig helg!

Anni sa...

Mölle är superfint, hotellet som en pärla!
Tänk, jag som hade ett totalt blåvitt inlägg från helgen som gick ;-) TUR att det finns mer att hämta här hemma!

Stare Ström sa...

Du verkar att ha haft en intensiv helg här nere! Trevligt att du har fått fixat till internet.

Mias Mix sa...

Håller tummarna att internet funkar nu! Trevlig helg!

Eva Trillian sa...

Ja, det är ju ingen idé att vara hemma när nätet inte fungerar ;) Trevligt att vara ute i världen och se sig om!

Pysselfarmor sa...

Där är det fint - både Mölle och hotellet!

Marit Johansson sa...

Så kul att smita iväg på en liten semestertripp. Härligt att du har fått ordning på uppkopplingen!

Anonym sa...

Vackra Mölle!

Annemor sa...

Det så hyggelig ut, med de hvite husene mot sjøen og himmelen som er blå.
Ha en fin tur :)
Mormor

akson sa...

Underbara Skåne, jag säger inte emot det kan bero på att jag bor på Österlen.

Att inte ha ett fungerande nät är något av det mest irriterande jag vet! För närvarande har vi ett svajande nät som tycker det är OK att koppla ner sig lite då och då!! Det är som med bilar, det ska bara fungera!

Violen sa...

Så skönt med en minisemester i vackra Skåne! Hoppas internetstrulet är över så att det fungerar igen!
Ha en skön helg!

Jah Hollis sa...

Fint att du fick ordning på ditt internet igen. Mölle är fint, men den delen av Skåne är jag själv nästan aldrig i. Jag är ju nu sällan utanför Malmös gränser. :-)

B i r g i t t a sa...

Brukar du inte lägga ut Tema Fredag på torsdagkvällen?
Kanske har du ändrat tidpunkt?
Ha en fin helg :)