måndag 20 juni 2011

Helt otroligt!




Är det att räknaren passerat 75000 , jag är djup imponerad att överhuvudtaget någon kikar in här.
Helt otroligt är det också att jag äntligen fått tummen ur och besökt Kina parken i Bastedalen, vid Vättern. (jag har ju bara vetat om den i ca 45 år)När jag ändå är på gång är jag nöjd med att jag klippt ner de anskrämliga buskarna som bara är sååå fula här vid stugan. Nu ska jag bara gräva med grepen där för att få bort rötter, det kanske inte är så bara men skam den som ger sig!
Otroligt nöjd är jag också över att jag pysslat och spikat här i stugan idag.

1 kommentar:

Mimmi sa...

Det är ju klart man kommer in och kollar här du har ju så fina bilder och så bra texter så det vill man ju inte missa .. titta bara på de bilder du har lagt in idag .. kanon bilder ju :)
kram/Mimmi