tisdag 30 november 2010

60 tusen besökare......

Så värst roligt är det inte att vara sjuk, tittar på allt möjligt "skit" som går på tv. Det är repris i mängd på rena strunt programmen undrar om vi inte blir fördummade av all tv.
Just nu går hem till gården, undrar just hur många år den gått? kan bara konstatera att det är nya gubbar sen jag såg det på 80-talet. (kanske inte är så konstigt när jag tänker efter).

Det som glädjer mig är att jag har haft 60 tusen besökare på min blogg, en helt otrolig siffra, jag är mållös.
Tack alla ni som kikar in här och lämnar små kommentarer ni är guld värda.

5 kommentarer:

Rantamor sa...

Men vännen krya på dig.
Jag har ju också haft den envisaste förkylning någonsin. Tror att det gått från huvud till tårna på en månad...alltså långsamt och snorigt och värkande..

Ja det är faktiskt inte mycket att se på tv. Jag brukar slå på den på natten när jag är vaken och oftast inte hitta något sebart.

Fin skugga bild du hade igår, sådana foton gillas ju av mig.
Och grattis till dina många besökare...visst blir man glad.
Vi hade -24 imorse och nu -19 så burr....inte vill jag ut å fota något idag.
Igår därimot var jag modig!!!!!

Krya på dig...

Pennelina sa...

Nej, det är inte kul att vara sjuk... hoppas du blir bättre fort!

Att du har många besökare är inte konstigt, så mycket fint som finns på din blogg :-D

Grattis!

Kramar från mig!

mimmi sa...

Men stackars dig är du sjuk .. hoppas du kommer att må bättre snart
Ett stort Grattis till dig och din blogg :)

Unknown sa...

Grattis till de många besöken! En fin och trevlig sida har du.
Hoppas att du snabbt blir kry, kommer på fötter och ut och fota igen.
Här får fotograferingen ligga nere så länge den stränga kylan hänger i.
/SA

Yvonne sa...

Hem till gården såg jag när den började, hehe...och det är nog nya figurer allihop? Jag har fått en annan favorit, Från Lark Rise to Candleford, väldigt engelsk för länge sen i tiden. :)