onsdag 8 september 2010

En kvälls upplevelse

En otroligt energigivande kväll med en tur på Sörboleden , som ligger i Lundsbrunn .
Den slingrar bland raviner och en å som brusar, växtligheten är som i "regnskogen".
När jag sedan hade förmånen att få gå och småprata med en mycket trevlig och intressant kvinna gör kvällen och turen ännu bättre.
Lundsbrunn ligger lite högt och när jag styrde bilen hem mot Götene var jag tvungen att stanna och bara insupa den fantastiska solnedgången över Vänern.

4 kommentarer:

mimmi sa...

Ja det måste ha varit underbart .. att få se och fota denna vackra himmel och ha ett mysigt och trevligt sällskap med också :)

Rantamor sa...

Hej Carina.
Vilken vacker himmel du har fångat. Själv är jag och Rantafar i fjällen just nu, vackert är det med höstfärgerna.
Vi har mest fiskat ännu, ja å plockat lite svamp. Ikväll kommer Lilla C`S familj och då blir det lite fjällvandringar och svampletning..
Lite dåligt med kantareller det har helt enkelt varit för torrt här. Men vi ska allt leta fram lite kantisar iallafall.
Fotar gör jag , alltid nya motiv när man är i fjällen.

Ha d gott så hörs vi/kram.

Rajson sa...

Gissade vem som stannade och fångade vindkraftverk i kvällsolen mer den kvällen!Fick stanna strax efter Mariedalsslott och beundr ljuset över slätta!
Tusen tack själv för sällskapet!Härlig promenad på alla sett. Tråkiga beskedet när jag kom hem var inte helt oväntat men inte mindre tråkigt.
C. var jämnårig med mig, mamma till två flickor som mina. Kan bara ana hur hennes närmaste känner det.
Vi måste göra om promenaden. Hör av dig när du har lust och kan priotera!
Ha det gott!

Unknown sa...

Vacker bild av din kvällsupplevelse