måndag 19 oktober 2009

Hemlig

Fler hemliga portar híttar du hos kadermo

8 kommentarer:

Ragnvi sa...

Morning! Nyfiken blir man vad som döljer sig där bakom!

Fniss...förstår att du gillar pottan!
Kramen!
Ragnvi

mimmi sa...

Man kan bli väldigt nyfiken på vad som finns bak om den dörren . och speciellt när det står hemligt på rubriken ;)
ha en fin dag
kram :)

Mia sa...

Man blir nyfiken, vill veta vad som döljer sig där bakom...*L*
Duu, vilken bra idé med gåstolen, men ännu bättre att låna en rullstol, tror jag!!!!

Ulrica sa...

Ja, och nyfiken blir jag :)

Anonym sa...

villken mail har du så att jag kan maila nyhetsbrev. Skicka till bokcirkel@live.se så lägger jag in dig i maillistan.

Frida sa...

Härlig bild! Nog blir man då allt nyfiken vad som döljer sig där inne.

Hedwig sa...

Hmm, den dörren ser bräcklig ut, men är garanterat svår att forcera. Ser verkligen spännande och hemlig ut.

vivan sa...

ja,du...nog är den hemlig...undrar jag vad som gömmer sig där inne??
Kramen!