lördag 17 oktober 2009

En värmande award

Tack Birgitta på foto Chip för awarden, den värmer.

Och med denna Award följer en utmaning. Att skriva ner 7 saker om sig själv och vidarebefodra utmaningen till 7 andra bloggare som dessutom får Awarden.
Jag väljer att sända den vidare till alla mina läsare ni är guld värda.
Sju saker… om mig

1.1 nov är det fem år sedan jag sa upp mig från en fast tjänst och flyttade till ett två månaders vikariat i Västergötland.
2.Gillar att utmana ödet, tror att det finns anledning till att man hamnar där man är.
3.Läser och lyssnar på flera böcker samtidigt.
4.Bode granne med författaren Håkan Nesser när jag var barn, han tyckte enbart att vi skitungar var till besvär. Han var ju gudbevars sju år äldre än oss.
5.Älskar att bada badkar, mitt bästa meditationstips.
6.Tycker det är viktigt att leva i nuet.
7.Saknar mina barn skulle önska att bara kunna träffa dem och ta en fika, men tyvär är det många mil emellan oss.

1 kommentar:

Maloo sa...

Men du kan få ta en fika ihop med mig nån da. Vi har bara två mil emellan oss. Fast det är lååånga två mil ibland ;)