söndag 14 juni 2009

Bildligt talat vecka 25


Mer hittar du hos mimo

13 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

God mat i gott sällskap med dotter? :)

Hoppas du haft en fin helg!
Kram Anna

annette sa...

Ser så mätt och belåten ut, nästan som om en liten matvila på sängen vore på sin plats;)

Ha det så bra!

annette

Ninni sa...

En stunds njutning efter en god middag? Ovanligt låga bord man sitter vid...på golvet.
Må så gott!

Henry sa...

Det blev nog lite för mycket av det goda!

foto CHIP sa...

Nu däckade jag minsann min matgäst :)

Ingrid sa...

Väldigt mätt och i behov av en liten suss på maten kanske??

Tack för din kommentar hos mig! /Ingrid

Pialotta sa...

Självporträtt eller?? Du ser i sånna fall väldigt vilosam ut:-) /Pialotta

Chesney sa...

Good food, good talk, now everyone needs a good nap! LOL

sinneskatten sa...

Det är jag, som precis har ätit mat hos Harre Krishna , de har en liten affär och ett matställe där de serverar vegetariansk mat i Gbg.
Det var min svärson som tyckte att jag behövde uppleva något annat.
Att sitta på golvet och äta är inte riktigt min grej.
Men nu är det provat, och jag en upplevelse rikare.

Majsan sa...

Eftersnack och låta maten smälta i lugn och ro.. blev min spontana tanke. :)

/Majsan

Ulrica sa...

Det är kul med erfarenheter som berikar oss även om vi inte upprepar alla erfarenheter:)

Amanda sa...

... Nu var det roliga över ...
Mätt och belåten, nästan som hemma.
/Amanda

Mimo sa...

Mätt och nöjd! Och äntligen kan jag ta av mig skorna, härligt! ;)
Så är min tanke ungefär...