måndag 23 februari 2009

Utan ord


Fler utan ord hos pumans dotter

17 kommentarer:

sinneskatten sa...

För att vara på den säkra sidan är det nog bäst att bygga sitt bo på taket, men undrar just hur det ska gå för ungarna?

Anette sa...

Men oj, jag såg inte fågelboet först! Himla snyggt material med blommor på hade de valt........
Men man undrar just hur det ska gå för ungarna. Det kanske simmade ner genom ett stuprör....

Sarah sa...

Läcker och spännande bild ;O)

annette sa...

Både en vacker och spännande bild, men man undrar ju hur det skall gå för ungarna!

annette

Pumita sa...

Det taket och den skorstenen ser ut som ett omaka par... oj, är det ett fågelbo där!

Anonym sa...

Oh, nu längtar jag till ordentligt framskriden vår!

Anonym sa...

Oj! Håller skorsstenen på att ge med sig? Ring efter muraren innan nästa eldning!
Ha en fin dag!

annalarssonphotography sa...

Jag såg inte fågelboet först!
Jag undrar också hur det ska gå för stackars ungarna..

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Annorlunda och härlig bild :)

Ninni sa...

Jag såg inte anden förrän jag förstorat bilden;) Ett tryggt och säkert bo ända till den dag ungarna ska ner kanske...

Resa med Herbert sa...

Hej!

En härligt somrig bild. Ungarna har ju en bra startbana när det är dags att flyga.

Må gott

Irene

Mitt i livet sa...

Vilken härlig bild....du frågade om det strular....ja mest hela tiden men jag har ingen erfarenhet av de andra...jag har en blogg på zoomin.se och där funkar det klockrent....jag har testat båda nu o det lutar åt de bloggen / ha det gott

Veronica sa...

Ojoj, farligt farligt!
Men de har en väldans bra utsikt!
=)

Husbilen Credo sa...

ops! såg inte att det var ett bo med ungar i.
Somrigt så det förslår och längtan blir värre.
Tack för kommentaren hos mig,

Ulrica sa...

Men den stackarn har väl ändå hamnat fel:) Inte ska väl en and ha boet på taket...

Anonym sa...

Spännande med fallande linjer i bilder. De bygger upp spänningar i kompositionen:-)

Usch vad jag hatar alla dessa ordverifieringar på blogger:-P

Anonym sa...

wow. en anka som tror att den är en stork! jättefin bild.